.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طراحی اسکناس های درشت آغاز شد

به گزارش شمال نیوز ، مجید صنیعی در مصاحبه با رادیو اقتصاد گفت: مرحله طراحی تا انتشار اسکناس 100 هزار ریالی تا تولید انبوه آن دو سال طول کشید.

صنیعی از طراحی اسکناس های درشت تر در 50 سوژه مختلف خبر داد و افزود: ابتدا باید انتشار اسکناس 200 هزار ریالی تصویب و اجرا شود و به تولید انبوه برسد که معمولاً  دو سال طول می کشد و پس از آن انتشار اسکناس 500 هزار ریالی در مرحله طراحی و تصویب قرار خواهد گرفت که آن هم زمان بر است تا به تولید انبوه برسد.

رئیس سازمان تولید اسکناس و مسکوک بانک مرکزی درباره استفاده از ایران چک های 500 هزار ریالی گفت: هیچ برنامه ای برای محدود کردن آن وجود ندارد و در حال حاضر حدود 60 تا 70 درصد مبادلات پولی کشور با ایران چک 500 هزار ریالی صورت می گیرد و در حالی که سهم آن در ترکیب پولی (فیزیکی) 4 تا 5 درصد از 8 میلیارد اسکناس است، با استقبال گسترده مردمی روبرو شده است./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 11 فروردين 1392
وا اسفا ! براستی ریال ایران چقدر مظلوم شده ! چقدر ضعیف و ذلیل شده ! که هر 3تا 4 هزار واحد آن با یک واحد پول خارجی ها برابری می کند ! تازه فردا معلوم نیست که چه خواهد شد ؟! آخه این عربستان چکار می کنه که یک ریالش همان ارزش 30 سال پیش را داره ؟؟ چرا همشه باید ریال ایران شرمنده ریال عربی باشه ؟؟ چه کسی این بلا را بسر این مظلوم آورده ؟؟ برای حفظ ظاهر هم شده هرچه زودتر باید چند صفر ناقابل از جلوی پول ملی حذف تا بخیال خودمان بگوییم پول ما هم ارزشمند!!!!!! شده.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.